Copywriting

Copywriting

Wat is copywriting?

Content is één van de drie SEO-pijlers om SEO te laten slagen. Maar dit is niet het enige wat je wilt bereiken met content. Ook wil je antwoord geven op de vraag van de bezoeker. En het mooie is: Google wil dit ook. 

Google kan teksten namelijk steeds beter begrijpen en beoordeelt de teksten op hoe goed ze passen bij de zoekvraag. Een copywriter en Google hebben dus hetzelfde doel: een optimale ervaring voor de gebruiker. Copywriting is de juiste balans weten te vinden tussen de informatie die je wilt vertellen en de optimale ervaring voor de gebruiker.

Meer weten over COPYWRITING en SEO?

Neem contact met ons op!

E-mail: info@nieuwww.nl
Telefoon: +31 (0)43 850 26 46

Zij zijn al vernieuwd door ons

Aspecten van seo teksten

Geoptimaliseerde tekstuele content bestaat uit een aantal belangrijke aspecten, zoals:

  • Context en relevantie
  • Correct gebruik van H-koppen
  • Call to actions
  • Gerelateerde zoektermen laten terugkomen
  • Aantal woorden
  • Geoptimaliseerde pagina titels en meta tags

Copywriting is in de kern geen rocket science, tóch kan het op veel manieren foutgaan. Zeker wanneer teksten ook nog eens SEO-geoptimaliseerd moeten zijn. Onjuist gebruik van koppen, grammaticale fouten, het verkeerd verwerken van zoekwoorden en ga zo maar door.

Bekijk meer van onze projecten

NIEUWWW blijft vernieuwend