nieuwww® Brand Experience

nieuwww®
Brand Experience

Live Brand Experience speelt in op emoties, creërt merkactivatie, bevestigd vertrouwen en wekt nieuwe behoeftes op, bij zowel de consumenten als zakelijke markt.

Live Brand Experience

De unieke kracht van Live Brand Experience, ten opzichte van andere media, is het face-to-face contact, persoonlijke gesprekken en fysieke beleving met het product of dienst.

Congres & Roadshow

Het belangrijkste doel van een roadshow of een congres is om direct contact te hebben met meerdere klanten, businesspartners of leveranciers. Door zelf de uitnodiginglijst op te stellen, worden niet-efficiente bezoekers uitgesloten. Pop-up presentaties, nationale of internationale congressen en product-demonstratietours zijn slechts enkele Live Brand Experience events die telkens weer grote resultaten opleveren voor klanten.

Hybride evenement

Sinds 2020 is de markt veranderd van een fysieke Brand Experience naar een online – of hybride evenement. In een hybride evenement wordt het beste van twee werelden, een online event met een offline beleving gecombineerd. Hybride events zijn volledig maatwerk. Een beperkt aantal klanten op locatie en een onbeperkt (genodigde) klanten online thuis of op kantoor.

Productpresentatie

Minder mensen zullen uw product kopen als ze uw berichtgeving niet opmerken. Zo simpel is het. Ons diepgaand inzicht in retailomgevingen, met inbegrip van hun mogelijkheden en beperkingen, stelt ons in staat om shoppermarketing elke keer weer op een creatieve manier te benaderen voor opvallende boodschappen.

Vakbeurs

Tekst